Even voorstellen!
Hi! Ik ben Thyanne, Dutymanager bij Mercure Hotel Tilburg Centrum.
Door mijn superleuke bijbaan in de horeca ben ik in mijn tienerjaren gaan denken: wat wil ik later nou écht doen? Waar word ik gelukkig van? De antwoorden hierop hebben mij naar de opleiding van Horecaondernemer Manager aan de Rooi Pannen geleid. Hier ben ik door een versneld traject binnen twee jaar afgestudeerd. Daarna was het tijd om aan mijn carrière te gaan bouwen!
Na een tijdje werken bij mijn vorige baan, voelde ik me vrij snel uitgeleerd. Dit gaf me maar één optie: ik moest op zoek naar een nieuwe uitdaging! Na wat scrollen kwam ik terecht op de website van Carrière in de Horeca. De goede arbeidsvoorwaarden en de doorgroeimogelijkheden spraken me enorm aan, dus mijn sollicitatie vloog al snel de deur uit.
Met trots kan ik zeggen dat ik in 2021 als eerste medewerker bediening werd aangenomen bij Mercure Hotel Tilburg Centrum. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik graag zou willen doorgroeien naar een leidinggevende functie. Binnen een jaar bij Mercure Hotel Tilburg Centrum ben ik dan ook doorgegroeid tot floormanager van de Food & Beverage afdeling. Naast mijn dagelijkse werkzaamheden op de werkvloer zal ik als leidinggevende ook een coachende rol gaan vervullen. Ik ga bijvoorbeeld aan de slag met het geven van trainingen, en collega’s begeleiden in hun ontwikkelingsproces. Best spannend, maar ontzettend leuk!
Wat het werken zo leuk maakt bij Mercure Hotel Tilburg Centrum?
Ik ben een echt mensenmens, dus ik vind het geweldig om bij Mercure Hotel Tilburg Centrum met zo’n fijn team te werken. Het allerleukste wat ik hier heb meegemaakt zijn toch wel de gezellige borrels en personeelsfeesten. Ook is het super om met evenementen zoals de Tilburgse Kermis of Carnaval te werken, omdat onze locatie altijd het centrale punt van deze feesten is!
Wanneer jij bij Carrière in de Horeca komt werken kun je rekenen op hele leuke uitjes, een fijne werksfeer, samen lunchen of avondeten én bokslessen op de woensdagochtend. Hoe tof!