Even voorstellen!
Hoi! Mijn naam is Gaby en ik ben Dutymanager Junior!
Ik werk voornamelijk bij ibis Tilburg en met enige regelmaat ook bij Mercure Hotel Tilburg Centrum. Ik stuur, samen met nog 3 andere leidinggevenden van de housekeeping en een housekeeping manager, het team aan. Ik werk gelukkig met een superleuk housekeeping team!
Toen ik 15 was ben ik begonnen als weekendhulp via een extern schoonmaakbedrijf binnen ibis Tilburg. Mijn tante werkte hier als leidinggevende en zij zei toen: ’jij komt bij mij werken!’. Zo ben ik hier eigenlijk terechtgekomen. Vanuit daar ben ik doorgegroeid naar assistent weekendleiding en nu naar fulltime leidinggevende. Ik ben in 2010 begonnen bij ibis Tilburg en in 2017 is de housekeeping intern geworden. Hierdoor heb ik, samen met een andere leidinggevende van toen, een heel nieuw team mogen samenstellen en begeleiden. Dat was een hele leuke en leerzame ervaring!
Waarom ik hier nog steeds met veel plezier werk: voornamelijk het team, de gezelligheid en omdat je hier altijd nog kan blijven leren en doorgroeien!
Waarom je zeker hier moet komen werken? Dat is omdat hier een echt teamgevoel heerst! Verder zijn de tijden ook heel fijn, vaak ben je om 2 of 3 uur al klaar en we beginnen pas om half 10. Er is één groot housekeeping team binnen ibis Tilburg en Mercure Hotel Tilburg Centrum. Dat betekent dus dat je ook regelmatig een dagje bij Mercure Hotel Tilburg Centrum wordt ingepland. Dat is lekker voor de afwisseling!
Dus ik zou zeggen: solliciteer bij ons!