De dankbaarheid vanuit de gasten is wat mijn werk zo leuk maakt

Als Technical Manager bij Carrière in de Horeca heb ik mijn roeping gevonden. Ik houd van techniek, maar ook van hospitality en dat komt perfect samen in mijn werk bij ibis Tilburg en Mercure Hotel Tilburg Centrum. Ik ben een echte techneut, maar ik vind het sociale aspect net zo belangrijk. De dankbaarheid van de gasten zorgt ervoor dat ik elke dag weer de motivatie heb om vol enthousiasme aan het werk te gaan. Ik vertel je graag meer over mijn carrière binnen deze organisatie. 

Altijd alert zijn en snel kunnen schakelen
Het leukste aan mijn functie is dat ik op elk moment van de dag paraat moet staan en snel moet kunnen schakelen. Of het nu gaat om een lekkage, een stroomstoring of een ander ongemak, ik sta altijd klaar om het probleem op te lossen en de gasten weer tevreden te maken. Dit vergt veel gastvrijheid en flexibiliteit, maar dat is voor mij geen enkel probleem. Ik vind het juist een uitdaging om mijn technische vaardigheden te combineren met sociale vaardigheden. 

Dagelijks ben ik erg druk bezig met het uitvoeren van mijn werkzaamheden, maar daarnaast houd ik me ook bezig met plannen voor de toekomst binnen deze organisatie. Ik werk samen met een team aan plannen om kosten te reduceren en het hotel te verduurzamen. Zo zijn we bijvoorbeeld bezig met het verminderen van het gas- en energieverbruik en het introduceren van sensoren om de verlichting te reguleren. Ik vind het geweldig om te werken in een omgeving waar ik veel vrijheid krijg. 

Een fijne werkwijze
In het verleden heb ik veel samengewerkt met managers die heel erg keken naar het financiële plaatje, waardoor niet altijd alles mogelijk was. Uiteraard is dat binnen ibis Tilburg en Mercure Hotel Tilburg Centrum ook erg belangrijk, maar wij werken veel meer vanuit de kernwaarden. Eén van onze kernwaarde is ‘kies bewust’. We kijken veel meer naar wat het oplevert op langere termijn en als dat tot succes leidt, dan moet je ervoor gaan. Deze werkwijze vind ik erg prettig en dat zorgt ervoor dat ik elke dag met veel plezier naar mijn werk ga. 

Al met al zit ik helemaal op mijn plek bij ibis Tilburg en Mercure Hotel Tilburg Centrum. Ik ben blij dat ik elke dag met zoveel plezier naar mijn werk kan en dat ik kan bijdragen aan de tevredenheid van de gasten en de toekomst van het hotel.  

Foto Hoessein
Hoessein, Technical Manager

Masami Fusion Cuisine Hoofddorp
ibiswhite
Bijgesneden logo Wit
Heuvelpoort white
mercure Logo e1667313136551

CONTACT

Heuvel 37
5038 CP Tilburg

Tel: +31 (0)13 535 46 75
personeelszaken@heuvelpoort.nl

sbb beeldmerk